Bendra informacija

UAB Vilniaus vystymo kompanija yra viena seniausių Vilniaus miesto savivaldybės valdomų įmonių, kuri jau kelis dešimtmečius atlieka savivaldybei priklausančių viešosios paskirties švietimo, ikimokyklinio ugdymo, socialinių paslaugų, sporto, kultūros, turizmo, sveikatos priežiūros ir viešųjų erdvių objektų projektavimo bei statybos valdymo paslaugas. Įmonė rūpinasi ir miesto nekilnojamuoju turtu – organizuoja nekilnojamojo turto realizavimą viešajame elektroniniame aukcione, nuomoja ir/arba parduoda jį, įveiklina bendradarbiaudama su nevyriausybinėmis ir ne pelno siekiančiomis organizacijomis.

UAB Vilniaus vystymo kompanija veiklos pagrindas – Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2018 m. gruodžio 19 d. sprendimas Nr. 1-1863 bei su Vilniaus miesto savivaldybės administracija sudaryta sutartis (vidaus sandoris).

Vilniaus miesto savivaldybės, kaip vienintelio UAB Vilniaus vystymo kompanija akcininko, lūkesčių deklaracijoje yra išreiškiami lūkesčiai ir norai Bendrovės veiklos atžvilgiu. Su deklaracija galite susipažinti čia.

Misija

Teikti kompanijos steigėjo Vilniaus savivaldybės lūkesčius, poreikius ir reikalavimus atitinkančias bei veiklos rezultatyvumą didinančias miesto viešųjų infrastruktūrinių projektų valdymo ir statybos techninės priežiūros paslaugas.
Adekvačiai ir atsakingai kurti aplinką, susijusią su kompanijos steigėjo ir suinteresuotų pusių pageidavimais ir įsipareigojimais.

Vizija – tapti pripažinta ir konkurencinga kompanija:
  • turinčia aukščiausią kompetenciją ir nepriekaištingą reputaciją,
  • teikiančia aukščiausios kokybės paslaugas,
  • sugebančia efektyviai ir operatyviai adaptuotis, keičiantis verslo aplinkai ir steigėjo bei suinteresuotų pusių poreikiams.
Paslaugų teikimas apima šias pagrindines funkcijas:
  • naujų ir esamų statinių projektavimo valdymas,
  • statinių statybos valdymas, projektų ekspertizės organizavimas,
  • statinių statybos techninė priežiūra,
  • pastatų energetinių auditų valdymas,
  • projektų paraiškų parengimo ir pateikimo įgyvendinančiajai institucijai valdymas,
  • projektų administravimo valdymas,
  • projektų viešinimo ir turto draudimo valdymas,
  • konsultantų priežiūra,
  • reikalingų projektavimo ir statybos darbams atlikti lėšų valdymas.

2024 m. kovo 20 d. įregistruoti nauji UAB Vilniaus vystymo kompanija įstatai.

Patvirtinta nauja Vilniaus vystymo kompanijos veiklos strategija iki 2025 metų.

Vadovaujantis LR Korupcijos prevencijos įstatymo 17 str. 4 dalies 4 ir 5 punktais ir 5 dalimi, taip pat siekiant užtikrinti personalo patikimumą, įmonėje patvirtintas sąrašas pareigybių, į kurias skiriant teikiamas prašymas STT pateikti informaciją apie asmenį.

Vilniaus vystymo kompanijos veikla grindžiama atvirumo bei skaidrumo principais. Vadovaujantis  LR Viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymu, Įmonėje yra patvirtintas sąrašas pareigų, kurias einantys asmenys privalo deklaruoti privačius interesus.

Informacijos apie pažeidimus teikimas, LR pranešėjų apsaugos įstatyme nustatyta tvarka

Lietuvos Respublikos pranešėjų apsaugos įstatymas įtvirtina asmenų, pateikusių informaciją apie pažeidimą įstaigoje, su kuria juos sieja ar siejo tarnybos ar darbo santykiai arba sutartiniai santykiai, apsaugos mechanizmą. Įstatymas taip pat nustato apie pažeidimus įstaigose pranešusių asmenų teises ir pareigas, jų teisinės apsaugos pagrindus ir formas, taip pat šių asmenų apsaugos, skatinimo ir pagalbos jiems priemones, siekiant sudaryti tinkamas galimybes pranešti apie teisės pažeidimus ir užtikrinti tokių pažeidimų prevenciją bei atskleidimą.

Pranešimus apie pažeidimus gali pateikti Vilniaus vystymo kompanija esami ir buvę darbuotojai ar asmenys, susiję su  Vilniaus vystymo kompanija sutartiniais santykiais.

Pranešimai teikiami siekiant apsaugoti viešąjį interesą. Informacija pateikta siekiant apginti išskirtinai asmeninius interesus nebus laikoma pranešimu.

Pranešimus pateikusiems asmenims gali būti taikomos apsaugos, skatinimo ir pagalbos priemonės Lietuvos Respublikos pranešėjų apsaugos įstatymo ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

Pranešti galite apie Vilniaus vystymo kompanija:

  • galbūt rengiamą, daromą ar padarytą nusikalstamą veiką;
  • administracinį nusižengimą;
  • tarnybinį nusižengimą ar darbo pareigų pažeidimą;
  • ar kitą grėsmę viešajam interesui keliantį arba jį pažeidžiantį teisės pažeidimą, apie kuriuos sužinote iš savo turimų ar turėtų darbo arba sutartinių santykių su Vilniaus vystymo kompanija.

Informacija apie pažeidimą teikiama vidiniu informacijos apie pažeidimus teikimo kanalu arba kompetetingai institucijai tiesiogiai.

Pranešimų pateikimo tvarka numatyta Lietuvos Respublikos pranešėjų apsaugos įstatyme, taip pat Informacijos pagal Lietuvos Respublikos pranešėjų apsaugos įstatymą Vilniaus miesto savivaldybėje teikimo tvarkos apraše.

Teikiant pranešimą vidiniu informacijos apie pažeidimus kanalu, prašome užpildyti Pranešimo apie pažeidimą Savivaldybei formą ir siųsti el. paštu pranesk@vilnius.lt

DĖMESIO! Vidinis pranešimų kanalas nėra skirtas skundams, prašymams ar pranešimams pateikti, siekiant apginti išskirtinai asmeninius interesus.

Įspėjame, kad Lietuvos Respublikos baudžiamojo kodekso 236 straipsnyje yra nustatyta baudžiamoji atsakomybė už melagingą nekalto asmens įskundimą padarius nusikalstamą veiką arba pranešimą apie žinomai nebūtą nusikaltimą.

Darbuotojai, kiti fiziniai ir juridiniai asmenys, visuomenės nariai, su kuriais Įmonę sieja  sutartiniai, bendradarbiavimo ar kitokio pobūdžio santykiai, raginami pranešti apie Kodekso nuostatų pažeidimus ar galimus Kodekso nesilaikymo atvejus.

Nebūkite abejingi, padėkite užtikrinti skaidrią Vilniaus vystymo kompanija veiklą, tinkamą teisės aktų bei Įmonės etikos ir antikorupcinio  kodekso nuostatų laikymąsi.

Kaip pranešti apie korupciją?

Anonimiškai galima pranešti Pasitikėjimo linija el. paštu pranesk@vilniausvystymas.lt arba Vilniaus miesto savivaldybės (toliau – VMS) vidiniais pranešimų apie pažeidimus teikimo kanalais, kurie viešinami Įmonės ir VMS internetinėse svetainės, skyriuose ,,Korupcijos prevencija“.

Įmonės Pasitikėjimo liniją administruojantis Atsakingas asmuo (verslo atsparumo vadovas Darius Dabulskis), gavęs pranešimą apie pažeidimą, privalo:

  • ją pateikusiam asmeniui pageidaujant nedelsdamas, bet ne vėliau kaip kitą darbo dieną, raštu informuoti jį apie tokios informacijos gavimo faktą;
  • ne vėliau kaip per penkias darbo dienas nuo informacijos apie pažeidimą gavimo dienos turi pranešti asmeniui apie priimtą sprendimą dėl informacijos nagrinėjimo;
  • baigus nagrinėti informaciją apie pažeidimą, nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per dvi darbo dienas, raštu informuoti pranešimą apie pažeidimą pateikusį asmenį apie priimtą sprendimą, nagrinėjimo rezultatus ir veiksmus, kurių buvo imtasi ar planuojama imtis.

Visiems pranešantiems asmenims Įmonė aiškiai ir nedviprasmiškai suteikia visiško konfidencialumo, duomenų apsaugos, neatskleidimo bei susidorojimo netaikymo garantiją.

Asmens konfidencialumo užtikrinimas ir draudimas daryti neigiamą poveikį – taikomos nuo asmens pateiktos informacijos apie pažeidimą gavimo momento ir taikomos visiems asmenims.

Reikalavimas užtikrinti konfidencialumą netaikomas, kai:

  • to raštu prašo asmuo, pateikiantis arba pateikęs informaciją apie pažeidimą;
  • asmuo pateikia žinomai melagingą informaciją.

Įmonė taiko nulinę dovanų politiką ir rekomenduoja jokių dovanų neteikti ir nepriimti, jeigu tai susiję su darbuotojo pareiginiu statusu, atliekamomis darbo funkcijomis ar suteiktais įgaliojimais.

Įmonė siekia, kad už gerai atliktą darbą būtų atsidėkojama padėka, išsakyta žodžiu ar parašyta raštu.

Įmonei priimtinas dovanojimas pagal tarptautinį protokolą ar tradicijas, kuris įprastai yra susijęs su darbuotojo pareiginiu statusu, atliekamomis darbo funkcijomis ar suteiktais įgaliojimais, taip pat reprezentacijai skirtų dovanų su valstybės, įstaigos ir kitokia simbolika dovanojimas arba, kai paslaugomis yra naudojamasi Įmonės tikslais. Visais nurodytais atvejais dovanojimas turi atitikti įmonės dovanų dovanojimo gairių nuostatas dėl dovanojimo priimtinumo.

Įmonė, savo veikloje taikydama nulinę toleranciją korupcijai, įsipareigoja:

  • laikytis visų korupcijai atsparios aplinkos kūrimą reglamentuojančių tarptautinių, Lietuvos Respublikos teisės aktų, bei kodekso nuostatų, užtikrinant skaidrią ir teisėtą Įmonės veikimą;
  • netoleruoti neetiško elgesio, kyšininkavimo, papirkimo, piktnaudžiavimo, nepriimtinų dovanų, nepotizmo, interesų konfliktų, suinteresuotų šalių neteisėtos įtakos, netinkamai apskaitytos veiklos ir mokesčių slėpimo ir kitų korupcinio pobūdžio nusikalstamų veikų ar teisės pažeidimų;
  • elgtis politiškai neutraliai, atsiriboti nuo bet kokių įtakos formų politikams ar politinėms partijoms, neteikti jiems paramos.

Vilniaus miesto savivaldybės lūkesčių laiškas įmonei UAB Vilniaus vystymo kompanija

Šiuo raštu dėl Vilniaus miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) siekiamų tikslų ir keliamų lūkesčių uždarajai akcinei bendrovei „Vilniaus vystymo kompanija“ (toliau – Raštas) yra pateikiami Vilniaus miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) lūkesčiai dėl uždarosios akcinės bendrovės „Vilniaus vystymo kompanijos” (toliau – Bendrovė) veiklos krypčių, prioritetų ir tikslų siekiant padidinti ilgalaikę vertę ir užtikrinti, kad Bendrovės veikla būtų suderinta su akcininkų interesais, atspindėtų mūsų bendruomenių ir visos visuomenės interesus.

Veiklos kryptys

Pagrindinės Bendrovės veiklos susijusios su Vilniaus miesto teritorijų planavimu; viešųjų̨ infrastruktūrinių̨ projektų valdymo, projektavimo ir projektavimo valdymo, statybos valdymo, techninės priežiūros valdymo; nekilnojamojo turto valdymo ir vystymo paslaugomis miesto valdomuose viešosios paskirties objektuose; švietimo ir kitų įstaigų administravimo, valdymo ir vystymo.

Bendrovė savo veiklą privalo vykdyti pagal aukščiausius skaidrumo, valdysenos, etikos ir socialinės atsakomybės standartus. Bendrovė turi būti atsakinga už skaidrų veiklos valdymą, veiklos efektyvumo didinimą, paslaugų teikimą miestui ekonomiškai pagrįstomis kainomis, reikšmingai prisidėti prie žaliosios transformacijos, siekti išmanių sprendimų, imtis lyderystės, užtikrindama kad Bendrovės valdomi strateginiai projektai būtų laiku ir kokybiškai įgyvendinti.

Bendrovė turi skatinti atvirą komunikaciją ir bendradarbiavimą su kitomis Savivaldybės įmonėmis, ieškoti bendrų veiklos idėjų įgyvendindama akcininko keliamus lūkesčius bei siekdama užtikrinti skaidrią veiklą.

Veiklos prioritetai ir principai

Bendrovė turi siekti būti tvariu, draugišku gamtai ir atsakingu Vilniaus miesto teritorijų planavimo, projektavimo bei projektų valdymo paslaugų teikėju, vystyti atsinaujinančiąją energetiką ir žiedinę ekonomiką, užtikrinti nepertraukiamą paslaugų tiekimą ir aukštą jų kokybę bei siekti tvarių teritorijų planavimo, projektavimo ir projektų valdymo sprendimų. Taip pat tęsti strategiškai reikšmingų infrastruktūrinių projektų įgyvendinimą, išlaikyti lyderystės ambiciją projektų valdymo srityje kuriant inovatyvų ir ateities miestą, toliau nuosekliai įgyvendinti miesto plėtros, infrastruktūros plėtros ir rekonstrukcijos, skaitmenizavimo, efektyvumo didinimo ir kitus planus.

Bendrovė turi įgyvendinti centralizuoto švietimo įstaigų ir kito nekilnojamojo paslaugų administravimo ir turto priežiūros organizatoriaus funkciją, siūlyti sprendimus dėl nekilnojamojo turto valdymo ir/ar vystymo bei tokių projektų finansavimo Vilniaus miesto teritorijoje bei didinti Vilniaus gyventojų pasitenkinimą, gyvenant moderniame, patogiame, sutelkiančiame ir tvariame mieste, kurio plėtra kuria dar geresnę gyvenimo kokybę.

Lūkesčiai dėl strateginių prioritetų ir veiklos krypčių

1. Žaliosios energijos gamyba, darni plėtra bei infrastruktūros modernizavimas.
Įgyvendindama didžiausių apimčių projektus ir investicijas Bendrovė dėmesį turi kreipti į veiklos tvarumą, darnią veiklą su aplinka, spartesnį atsinaujinančiųjų energetinių šaltinių panaudojimą, prioritetą teikdama žaliosios energijos gamybai, bei nuolat ieškoti ir kryptingai investuoti į gamtą tausojančius technologinius sprendimus. Visa tai turi sujungti ateinančiam dešimtmečiui keliamą tikslą – nuoseklų tvaraus valdymo rodiklių gerinimą, infrastruktūros ir įrangos atnaujinimą bei ateities technologijų planuojant ir įgyvendinant infrastruktūros projektus.

2. Kokybiškas klientų aptarnavimas bei efektyvūs sprendimai klientams.

Bendrovė ypatingą dėmesį turi skirti klientų patirties gerinimui, klientų poreikių tenkinimui, kuo daugiau paslaugų perkelti į elektroninę erdvę užtikrindama kokybišką, saugų bei nenutrūkstamą paslaugų teikimą.

Vykdydama paslaugų skaitmenizavimą, Bendrovė turi glaudžiai bendradarbiauti su kitomis Savivaldybės įmonėmis ieškodama naujų bei unifikuotų sprendimų visoms socialinėms klientų grupėms; prisidėti prie bendro Savivaldybės klientų aptarnavimo centro projekto vystymo, integruodama savo elektronines paslaugas į Savivaldybės elektroninių paslaugų portalą, vystydama kitus bendrus skaitmeninius įrankius, savitarnos portalą, sostinės programėlės projektą ir kitas
iniciatyvas.

Bendrovė privalo nuolat vykdyti esamų paslaugų peržiūrą, jas modifikuoti, peržiūrėti kainodarą bei teikimo procesą; didinti paslaugų prieinamumą klientams vykdant infrastruktūros plėtros projektus.

3. Veiklos efektyvumas ir projektų valdymas.

Bendrovė turi kurti vertę akcininkams optimaliai paskirstydama turimus išteklius miesto plėtrai ir funkcijų užtikrinimui, identifikuodama rizikos veiksnius ir nuolat juos valdydama, efektyviai priimti sprendimus, gerinti teikiamų paslaugų kokybę, užtikrinti kokybišką procesų ir projektų valdymo kompetencijų didinimą.

Bendrovė turi periodiškai vertinti bendrą projektų valdymo brandos lygį bei įdiegti struktūrizuotą ir skaidrų projektų valdymo procesą, kuris padėtų prioretizuoti projektus ir optimaliai panaudoti turimus išteklius, gerinti projektų rezultatus bei laiku įgyvendinti projektus. Bendrovė turi tobulinti projektų valdymo procesus ir kultūrą, siekdama užtikrinti ilgalaikę miesto infrastruktūros plėtros sėkmę, taip pat didinti darbuotojų projektų valdymo kompetenciją ir inovacijų skatinimą bei vystyti pakeitimų valdymo praktiką vykdydama projektus.

4. Švietimo portfelio valdymas

Bendrovė turi inicijuoti turto banko įgyvendinimą per prioritetinę švietimo sritį. Siekiant sumažinti administracinę naštą švietimo įstaigų vadovams, Bendrovė turi teikti turto administravimo ir valdymo centralizuotų paslaugų teikimą bei užtikrinti, kad mokyklų ūkis būti valdomas efektyviai, ieškant tvarių sprendimų.

Kaip portfelio valdytoja Bendrovė turi įsipareigoti ilgalaikiai planuoti bei finansuoti naujų ar pilnai rekonstruojamų švietimo įstaigų statybą, vėliau teikiant įstaigoms turto administravimo ir valdymo paslaugas.

5. Ilgalaikis tvarus augimas ir aplinkosauga.

Bendrovė turi siekti ilgalaikio tvaraus augimo atsižvelgdama į aplinkos, socialinius ir valdymo (ESG) veiksnius. Labai svarbu, kad Bendrovė įgyvendintų ilgalaikę strategiją ir vykdytų iniciatyvas, kurios ne tik generuotų pelną, bet ir prisidėtų prie bendros visuomenės gerovės. Tvari verslo praktika, atsakingas išteklių valdymas ir socialinio poveikio aspektai turėtų būti nuo Bendrovės veiklos ir strateginio planavimo bei tvarumo neatsiejami tikslai ir planai, turi būti derinami su akcininku, integruojami į bendrus

Savivaldybės strateginius tikslus, tvarumo tema ir rodikliai pagal Bendrovei svarbius, reikšmingus JT darnaus vystymosi tikslus, būtų integrali Bendrovės strategijos dalis ir rodytų lyderystę paskelbdama tvarumo ataskaitas pagal Bendrovės veiklos industrijoje taikomą praktiką.

Bendrovė turi transformuoti veiklą taip, kad prisidėtų prie klimato kaitos sumažinimo ir klimato neutralumo iki 2030 metų, prisitaikymo prie klimato kaitos padarinių bei įdiegtų socialinės atsakomybės praktiką ir užtikrintų valdymo efektyvumą. Bendrovė turi į savo veiklą integruoti darnaus vystymosi praktiką ir atsakomybę už aplinkos
apsaugą. Taip elgdamasi Bendrovė prisidės prie klimato kaitos sumažinimo ir tvarios bendruomenėsateities kūrimo.

6. Suinteresuotųjų šalių įtraukimas ir santykiai su jomis.

Bendrovė turi aktyviai įsitraukti į socialinės atsakomybės iniciatyvas, tokias kaip darbuotojų gerovė, aplinkos apsauga, organizuoti viešas konsultacijas, apklausas, atvirus forumus. Bendruomenės ir gyventojai turi turėti galimybę teikti atsiliepimus, pasiūlymus, susijusius Bendrovės teikiamomis paslaugomis užmezgant tvirtus santykius su suinteresuotosiomis šalimis, ir sukurti ilgalaikę vertę akcininkams.

7. Skaidrumas.

Bendrovė privalo savo veikloje taikyti aukščiausius skaidrumo standartus, stiprinti darnumo ir atskaitomybės praktikas, Bendrovė turi vadovautis Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtinto Valstybės valdomų įmonių skaidrumo užtikrinimo gairių aprašo (toliau – Skaidrumo gairės) nuostatomis, Bendrovės interneto svetainėje turi būti atskleidžiama Skaidrumo gairėse nustatyta visa privaloma skelbti informacija. Valdyba ir vadovybė turėtų būti atskaitingos už savo veiksmus ir sprendimus, veikti geriausiais akcininkų ir bendruomenės interesais, kartu laikydamosi geriausių etiško verslo praktikų.

8. Atsparumas.

Bendrovė privalo imtis tinkamų techninių, operacinių ir organizacinių priemonių, kad būtų efektyviai valdomos kibernetiniam ir fiziniam saugumui kylančios rizikos, stiprinti savo gebėjimus išvengti, tinkamai reaguoti į bet kokio pobūdžio incidentus. Bendrovė privalo diegti naujus veikimo būdus ir metodus, sukurti duomenimis pagrįstą kultūrą, kad galėtų ne tik greitai ir laiku ištirti pažeidimus, bet ir užkirsti kelią korupcijai, sukčiavimui ir kitoms draudžiamoms, priešingoms teisei veikoms, nesąžiningam elgesiui. Bendrovė turi užtikrinti, kad nebūtų sudaromi sandoriai ir prisiimtos prievolės, kurių vykdymas prieštarautų Lietuvos Respublikoje įgyvendinamoms tarptautinėms sankcijoms, vykdyti veiklos partnerių reputacijos, mokumo ir kitų aplinkybių, susijusių su veiklos skaidrumu, patikrą. Taip pat visų lygių Bendrovės vadovai turi imtis lyderystės kurti šiuolaikišką ir gerąja praktika paremtą vidaus atsparumo sistemą, skirti tam pakankamus ir tinkamus išteklius, kad ši sistema veiktų rezultatyviai, stiprinti įsitraukimą bei partnerystę atsparumo srityje. Taip pat akcininkas tikisi, kad Bendrovė savo veikloje vertina išorės rizikas ir turi parengusi planus civilinės saugos srityje.

9. Inovacijos ir technologijų pažanga.

Bendrovė turi ieškoti inovatyvių sprendimų, sudarančių galimybes sukurti didžiausią paslaugų teikimo vertę miestui bei visuomenei. Siekiant padidinti veiklos efektyvumą, būtinas inovacijų diegimas ir technologijų panaudojimas. Šios iniciatyvos taip pat turėtų apimti Bendrovės vidinių procesų ir aptarnavimo skaitmenizavimą. Akcininkas tikisi, kad Bendrovė priims ir integruos naujas technologijas, kurios pagerins paslaugų kokybę ir optimizuos išteklių valdymą bei teiks į visuomenę orientuotas paslaugas, atitinkančias besikeičiančius poreikius ir lūkesčius.

Duomenų saugumas ir privatumas.

Akcininkas tikisi, kad Bendrovė, naudodama technologijas, pirmenybę teiks duomenų saugumui ir privatumui bei rizikų valdymui, sieks apsaugoti neskelbtiną informaciją, laikysis duomenų apsaugos taisyklių, užtikrins suinteresuotųjų šalių pasitikėjimą bei įgyvendins griežtas priemones.

Nuolatinis tobulėjimas ir prisitaikymas.

Bendrovė turi skatinti nuolatinio tobulėjimo ir prisitaikymo technologijų srityje kultūrą, aktyviai tyrinėti kylančias tendencijas, įvertinti naujas technologijas ir būti pasirengusi pritaikyti savo strategiją ir veiklą, kad galėtų pasinaudoti technologijų pažanga. Taip pat akcininkas tikisi, kad investicijos į technologijas bus suderintos su aiškiais verslo
tikslais ir parodys teigiamą investicijų grąžą, kuriant ilgalaikę tvarią vertę, didinant sąnaudų efektyvumą bei sukuriant vertę tiek Bendrovei, tiek jos akcininkams.

10. Įmonės valdysena ir etika.

Bendrovė turi siekti aukštų valdysenos, skaidrumo ir atskaitomybės standartų laikymosi. Tai turi apimti sąžiningos ir etiškos verslo praktikos užtikrinimą, teisės aktų ir norminių reikalavimų laikymąsi, akcininkų, gyventojų ir kitų suinteresuotųjų šalių pasitikėjimo palaikymą. Siekdama valdymo veiklos skaidrumo Bendrovė laiku ir tiksliai turi atskleisti finansinę ir nefinansinę informaciją, įskaitant metines, tvarumo, valdysenos ataskaitas, ir bet kokius esminius įvykius ar pokyčius, kurie gali turėti įtakos Bendrovei, akcininkams ir bendruomenėms. Akcininkas tikisi, kad kolegialūs valdymo organai bei vadovybė bus atskaitingi akcininkui už savo veiksmus ir sprendimus, kad bus laikomasi etiškos verslo praktikos, įskaitant interesų konfliktų vengimą, sąžiningą elgesį su suinteresuotosiomis šalimis ir visų taikomų Bendrovei įstatymų, reglamentų ir standartų laikymąsi.

Rizikos valdymas ir vidaus kontrolė.

Bendrovė turi turėti patikimas ir efektyvias rizikos valdymo praktikas ir veiksmingą vidaus kontrolę, nustatyti ir įvertinti rizikas, įgyvendinti tinkamas rizikos mažinimo strategijas, reguliariai stebėti jų valdymą. Akcininkai siekia, kad Bendrovė turėtų vidaus kontrolės priemones, kurios apsaugotų turtą, užkirstų kelią sukčiavimui ir atitiktų įstatymus bei kitus teisės aktus.

11. Atskaitomybė

Bendrovės valdymo organai privalo dėti pastangas, kad Bendrovės turtas būtų valdomas skaidriai, efektyviai, tiesiogiai atsakyti už keliamų lūkesčių ir tikslų įgyvendinimą. Akcininkas tikisi, kad Bendrovės valdymo organai reguliariai palaikys kontaktus su akcininko vadovybe, periodiškai pristatys atnaujintą Bendrovės strategiją, metinius biudžetus ir veiklos rezultatus, laiku ir išsamiai informuos apie savo veiklą, vykdomus svarbiausius projektus, sudarys galimybę suinteresuotoms
šalims su šia informacija susipažinti joms priimtinu būdu.

Kolegialus valdymo organas turėtų kasmet pateikti metinę savo veiklos ataskaitą, metines valdybos įsivertinimo išvadas, ateinančių metų savo veiklos planą, valdybos posėdžių protokolus ar jų išrašus.

Akcininkas tikisi, kad, vadovaudamiesi protingumo principu ir gerosios valdysenos praktika, Bendrovės valdymo organai pagal kompetenciją iš anksto informuos apie esminius Bendrovės sprendimus, susijusius su Bendrovės akcininko interesais. Akcininko lūkesčių rašte nustatyti finansiniai ir nefinansiniai lūkesčiai turi tapti integralia Bendrovės strateginio veiklos plano dalimi.

Finansiniai lūkesčiai

Bendrovės veikloje turi būti siekiama pelningumo, ekonominio efektyvumo, tinkamo akcininkų investuoto kapitalo grąžos užtikrinimo bei dividendų pajamingumo.

Baigiamosios nuostatos

Apibendrindami manome, kad prioritetą teikdama skaidrumui, paslaugų kokybei, jų įperkamumui, tvariam vystymuisi ir bendruomenės įsitraukimui, Bendrovė gali veiksmingai vykdyti savo pareigas ir atliepti savo akcininkų bei bendruomenės interesus. Dėkojame už dėmesį šiems akcininkų lūkesčiams. Esame tikri, kad Bendrovė ir jos valdyba išsamiai atsižvelgs į mūsų lūkesčius ir imsis būtinų veiksmų, kad juos patenkintų.

Šį lūkesčių laišką raštą patvirtino Bendrovės akcininkai ir jis galioja tol, kol bus atnaujintas arba pakeistas.

UAB Vilniaus vystymo kompanija valdybos nariai:

                                                          

Robertas Vyšniauskas                              Mantas Kuncaitis                                        Jurgita Petrauskienė
Valdybos pirmininkas,                                 Nepriklausomas valdybos narys                Nepriklausoma valdybos narė
nepriklausomas valdybos narys 

                         
Edvardas Varoneckas                             Lina Koriznienė
Valdybos narys                                            Valdybos narė

UAB Vilniaus vystymo kompanija vadovybė:

Laura Joffė
Generalinė direktorė
   laura.joffe@vilniausvystymas.lt
Valdemar Kačanovskij
Teisės ir viešųjų pirkimų departamento direktorius
   valdemar.kacanovskij@vilniausvystymas.lt
Inga Liutkevičiūtė
Projektų valdymo departamento direktorė
  inga.liutkeviciute@vilniausvystymas.lt
Sigita Kėblienė 
Projektavimo valdymo departamento direktorė
  sigita.kebliene@vilniausvystymas.lt

Jonas Stravinskas

Statybos valdymo departamento direktorius

  jonas.stravinskas@vilniausvystymas.lt
Jurgita Kovaliova   
Finansų departamento direktorė
 jurgita.kovaliova@vilniausvystymas.lt
Diana Špakauskaitė
Organizacijos vystymo departamento direktorė
  diana.spakauskaite@vilniausvystymas.lt
Rimantė Merkevičiūtė
Nekilnojamojo turto vystymo ir administravimo departamento direktorius
  rimante.merkeviciute@vilniausvystymas.lt

Vilniaus vystymo kompanija (toliau – Įmonė) įgyvendina svarbius Vilniaus miesto viešosios paskirties objektų statybos projektus, kurių sėkmė priklauso nuo akcininko, veiklos partnerių ir visuomenės pasitikėjimo. Suprasdama tai, Įmonė savo veiklą grindžia etikos ir antikorupcinio elgesio principais. Įmonėje yra netoleruojamos korupcijos apraiškos, nederamų dovanų siūlymas, teikimas bei priėmimas.

Nuo 2022 m. gegužės 1 d. įsigaliojo naujas Etikos ir antikorupcinio elgesio kodeksas (toliau – Kodeksas), kuris nustato Įmonės taikomus etikos principus, pagrindinius įsipareigojimus etiškam elgesiui, antikorupcinius įsipareigojimus, vykdomą dovanų politiką ir privačių interesų konfliktų prevenciją.

Bendrovėje diegiami ir palaikomi antikorupciniai elgesio standartai, taikomos pagrindinės antikorupcinės aplinkos kūrimo priemonės, vadovaujantis Korupcijos prevencijos įstatymo, Viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo, Pranešėjų apsaugos įstatymo, Viešųjų pirkimų įstatymo, kitų teisės aktų nuostatomis bei elgesio normomis, rekomendacijomis ir gerąja praktika.

Darbuotojams ir valdybos nariams šis Kodeksas padeda elgtis pagal Akcininko ir Įmonės lūkesčius. Kiekvienas Darbuotojas ir kolegialaus organo narys savo elgesiu privalo demonstruoti pagarbą vienas kitam, Akcininkui, veiklos partneriams, visuomenei, vertybėms, netoleranciją korupcijai ar neskaidriems sprendimams, atsakingai rūpintis Įmonės efektyvia veikla ir reputacija.

Veiklos partneriams ir kitoms suinteresuotoms šalims Kodeksas leidžia suprasti, kokiais etiškos ir atsakingos veiklos principais, įsipareigojimais Įmonė vadovaujasi vykdydama savo veiklą ir kokio elgesio tikisi iš jų. Kviečiame susipažinti su Etikos ir antikorupcinio elgesio kodeksu.